يک کسبوعمل براي اينکه بتواند پيشرفت نمايد، مستم اين ميباشد که بر روي اسم تجاري خويش سرمايهگذاري نمايد. در دنياي ديجيتال امروز، يکي شيوه هاي مارک شدن، داشتن وبسايت و کار در فضاي وب ميباشد.
براي ساختن يک اينترنتوبسايت ايدهآل، اموري مي بايست فيس گيرد؛ اولي کاري که بايستي دراين باره انجام دهيد، تعيين يک اسم اينترنتي خوب و ديدني ميباشد. همينطور اطمينان نتيجه ها نمائيد که نشان اينترنتي که تعيين کردهايد براي کسبوعمل شما منطقي ميباشد يا اين که نه، بايستي املاي آن درست و خوانا باشد و از عبارات ناشناخته به کار گيري نشود.
هم اکنون وقتي که دامنه خويش را خريداري کرديد، عصر انجام شغل هاي بزرگتر فرا ميرسد. ما دراين نوشته ي علمي به 10 گزينه بسيار مهم اشاره ميکنيم. نکاتي که درصورتيکه آنهارا در ساخت سايتتان رعايت کرده باشيد، ميتوانيد اطمينان نتايج فرمائيد که تارنما شما گزينه پسند مخاطبانتان قرار ميگيرد و يکسري گام به سمت پيروزي نزديک گرديدهايد.
1. داشتن نقشه راه و روش منطقي و اساسي
مطمئناً، يک وب سايت بايستي از لحاظ ظاهري قشنگ باشد. البته مهمخيس از آن اين ميباشد که در وحله نخستين طرز فعاليت کردن با وب سايتتان را معين نمائيد، قبلي از اينکه حتي سرورتان را تعيين فرمائيد يا اين که حتي يکي کدهاي HTML را تايپ فرمائيد، لازم ميباشد که مشخص و معلوم نماييد که چه طرح و نقشههاي براي وب سايتتان در لحاظ داريد. تجربه کاربري هم براي رابطه فعاليت با وبسايت مهم ميباشد و هم براي جستجوگرها. چون گوگل، علاوه بر محتوا ساختار وب سايت را نيز براي درجهبندي در حيث مي گيريد.
به اين ترتيب شما مي بايست از لحاظ بصري و ظاهري برنامه اي مطلوب و منطقي تعيين کنيد. تا کساني که از وبسايت شما بازديد مي کنند بتوانند به راحتي با آن رابطه برقرار کرده و بتوانند منطق وب سايت شمارا فهم نمايند و همينطور بتوانيد در جايگاهبندي گوگل بالا بياييد.
2. تکثير داده ها درست و مربوط به کسبوکار
جاش فرانکل طراح مي گويد: \"اصلي ترين ناکامي اشخاص اين ميباشد که آن ها کارايي مينمايند وبسايتي را که دوست دارا هستند، بسازند و خير وماً سايت آيتم نيازشان را\" . براي مثال: يک رستوران را در حيث بگيريد، فرانکل ميگويد \"تمامي اشخاص به مدل موسيقي، دکورا سيون رستوران و تنوع غذاهاي آن عشق و علاقه دارا هستند، البته از چيزهاي اساسي مانند منو، داده ها تماس و راهبردها به طور سرسري ميگذرند.\"
کليه ما اين را مي دانيم، که يک رستوران براي اينکه بتواند در کارش برنده باشد نياز داراست که يک منو از غذاهايش داشته باشد تا توسط آن بتواند به راحتي مشتريانش را از غذاهاي رستوران آگاه و مطلع سازد. شما هم هر دسته کسبوکاري که داريد، اين عمل برايتان اامي ميباشد. يعني شما بايستي داده ها بي نقص مرتبط با کسبوکارتان را در جايي داشته باشيد تا با به کارگيري از آن مشتريان و مخاطبانتان را از دسته کاري که انجام ميدهيد با خبر سازيد. براي مثالً در صورتيکه شما شغلتان فروش فرآورده ميباشد، لازم ميباشد که از همه توليدهاتان تصاوير مطلوب و با کيفيتي تنظيم نماييد. همينطور در شرايطي که شما در صنعتي عمل مي کنيد که سرويس ها خاصي را به مشتريان ارائه ميدهيد، براي مثالً: سرويس ها پذيرايي عروسي، لازم ميباشد که همه امور و کارها صورت گرفته را با ريز جزئيات، در تارنما خويش قرار دهيد.
براي مثالً داراي يک تالار زيبايي مي تواند نظرها و پيشنهادات مشتريانش را در وب سايت قرار دهد، چون مخاطبان يک تالار زيبايي دوست داراهستند از کيفيت آن تالار داده ها کافي داشته باشند تا بتوانند بهتر تصميم بگيرند. در سود شما ميتوانيد با قرار دادن ايده ها مخاطبان در وب سايت، اعتماد مشتريانتان را بيش تر جلب فرماييد. تارنما خويش را با دقت به نيازها و علايق مخاطبانتان به طور سفارشيسازي گرديده پباده سازي فرماييد تا بتوانيد مدام مخاطبان يگانه خويش را داشته باشيد.
درباره این سایت